Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Mgr. Veronika Benčová, se sídlem Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1, IČO: 22626085, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 388507 („Prodávající“ nebo „My“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu dostupného na webové stránce www.tvoriveworkshopy.cz („E-shop“), mezi námi a Vámi jakožto kupujícím („Vy“ nebo „Kupující**“).
Veškeré informace týkající se zpracování osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů.
Smlouva a tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Podmínky můžeme jednostranně měnit či doplňovat, přičemž změny se nedotýkají již uzavřených smluv.
Kupní smlouva je uzavírána prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (elektronické rozhraní E-shopu) bez fyzické přítomnosti smluvních stran.
V případě rozporu mezi těmito Podmínkami a individuální dohodou uzavřenou při nákupu, má přednost taková individuální dohoda.
2. Definice pojmů
-
Cena – částka za zboží nebo workshop včetně DPH.
-
DPH – daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
-
Faktura – daňový doklad vystavený na celkovou cenu.
-
Objednávka – závazný návrh kupujícího na uzavření smlouvy.
-
Uživatelský účet – elektronický účet vytvořený kupujícím v E-shopu.
-
Zboží – produkty nebo workshopy nabízené prostřednictvím E-shopu.
3. Obecná ustanovení
Objednávky lze provádět výhradně prostřednictvím E-shopu. Je povinností kupujícího uvádět pravdivé a úplné údaje.
Recenze zveřejněné na E-shopu pocházejí výhradně od ověřených zákazníků – každá recenze je propojena s konkrétní objednávkou.
4. Uzavření smlouvy
Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Náklady na prostředky komunikace na dálku hradí kupující, bez jakéhokoliv příplatku ze strany prodávajícího.
Postup uzavření smlouvy:
-
Kupující vloží zboží do košíku a vyplní potřebné údaje.
-
Před odesláním objednávky musí kupující odsouhlasit Podmínky.
-
Objednávka se stává návrhem na uzavření smlouvy.
-
Po odeslání objednávky přijde kupujícímu potvrzení e-mailem – tím je smlouva uzavřena.
-
V případě nedostupnosti zboží nebo jiných důvodů může prodávající odmítnout objednávku nebo navrhnout změnu.
Za zjevnou chybu v ceně (např. překlep o řád) prodávající nenese odpovědnost.
5. Uživatelský účet
Kupující může založit Uživatelský účet, jehož údaje je povinen udržovat aktuální. Přístup je chráněn heslem a jménem – tyto údaje nesmí být zpřístupněny třetím osobám.
Prodávající může účet zrušit (např. při neaktivitě delší než 6 měsíců nebo porušení podmínek).
6. Cenové a platební podmínky
Cena je vždy uvedena u zboží a v objednávce, včetně DPH a případných poplatků.
Způsoby platby:
-
Bankovní převod – splatnost do 14 dnů od potvrzení objednávky.
-
Hotově při osobním odběru – splatnost při převzetí.
Faktura je vystavena elektronicky a zaslána e-mailem. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení a převzetí.
7. Dodání
Po zakoupení workshopu obdrží kupující fakturu, kterou se prokáže při účasti.
8. Odstoupení od smlouvy
Právo spotřebitele odstoupit:
-
Do 14 dnů od uzavření smlouvy (nebo převzetí zboží).
-
Odstoupení je možné bez udání důvodu.
-
Spotřebitel hradí náklady na vrácení zboží.
Postup:
-
Oznámení o odstoupení lze poslat e-mailem nebo poštou.
-
Lze využít vzorový formulář (viz příloha č. 2).
-
Vrácení peněz do 14 dnů od odstoupení (nikoliv dříve než po vrácení zboží).
Nelze odstoupit v případech stanovených v § 1837 Občanského zákoníku (např. personalizované služby).
9. Řešení sporů
-
Stížnosti lze posílat na: veruaivet@gmail.com
-
Orgánem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
-
Pro online řešení lze využít platformu: http://ec.europa.eu/consumers/odr
-
Kontaktní místo: Evropské spotřebitelské centrum ČR (www.evropskyspotrebitel.cz).
10. Závěrečná ustanovení
-
Smlouva se řídí českým právem, i v případě mezinárodního prvku.
-
Veškerá komunikace probíhá elektronicky.
-
Změny Podmínek se netýkají dříve uzavřených smluv.
-
V případě vyšší moci nenese žádná strana odpovědnost za škody. Trvá-li vyšší moc déle než 10 dní, může každá ze stran od smlouvy odstoupit.
Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamaci.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 19. 12. 2024.